söndag 5 april 2009

M.E.

Ey, jag har glömt att gratta Malin! Hon fyllde 18 år den 30/3 (alltså för nästan en vecka sedan, men presenten till henne kom också försent, såå.)

Kom inte ihåg så mycket av Malin under låg-och mellanstadiet, det var mest i 8:an jag och hon började hänga (ofta). Jag minns att hon sa att hon skulle skriva ett brev till mig och stoppa in det i mitt skåp men sen, nästa dag, så hade hon inte gjort det. "Visst ja, jag glömde brevet" tror jag att hon sa. Fast nu har hon tagit igen det med råge. Är det skuldkänslor, månne? Jag tror det.
Den enda lektion vi hade tillsammans var tyska, där vi bakade två kakor och spelade fotboll.
.Malin tror att hon har finare sätt att hålla händerna än jag.

Malin är bakis.

Malin tror att hon kan dribbla mig.

Malin tror att hon posar finare än mig.

1 kommentar:

Maaalin sa...

Taaack!
Jaja, bara för jag har düligt minne. Sa jag verkligen att jag skulle skicka brev till dig?
Kolla vad fin jag var pü den tiden, das ist lange her! :/
I going to be her once again. Just wait and see!
Oja, jag är inte skyldig dig ett enda brev än. Jag är mest överraskad att du har fortsatt att skriva till mig, och jag är glad att du har gjort det.
Du är Min ABF alle beste Freundin, tror att det var översättningen.
Älskar dig!
Och jag hüller mina armar snyggare pü bilden.