lördag 4 april 2009

bla

Okej, jag har bara glömt.
Jag och mamma var och såg "Män som hatar kvinnor" i måndags. Den var bra.

Det enda jag störde mig på var:
Lisbeth Salanders röst stämmer inte med hennes personlighet och sätt att vara. Rösten låter som en i Bamse. (hahaha, lol, tydligen kan man läsa in en massa dolda politiska budskap i Bamse. Det märkte aldrig jag.)

Michael Nyqvist är inte snygg, eller i alla fall inte så snygg som Mikael Blomkvist är. Dessutom är det lite läskigt med en kille (man, gubbe) som är 40-45 men har fortfarande en skinnjacka.

Lena Endré. Hon lurar alla att tro att hon är snygg, men det är hon inte. Hon har läskiga ögon.


Idag var jag och mamma och köpte blommor.
Jag: Min favoritblomma är liljor. Är det där en lilja?

1 kommentar:

Oslo sa...

Idag har jag varit på IKEA och köpt hjortronsylt. Göttgöttigöttgött!